Národné športové centrum ako príspevková organizácia Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu prešlo v roku 2021 transformáciou, v rámci ktorej vzniklo oddelenie marketingu.
Motto marketingu Národného športového centra: SPOLU DOKÁŽEME OŽIVIŤ SLOVENSKÝ ŠPORT
SPOLOČNÝ MARKETINGOVÝ CIEĽ MARKETINGU Národného športového centra: štát, Národné športové centrum, zväzy, kluby, tréneri, športovci, diváci, médiá a budúci partneri by mali slovenský šport spájať, načúvať mu, pomáhať a formou vzájomnej spolupráce nachádzať vhodné riešenia pre jeho opätovné naštartovanie.
VÍZIA MARKETINGU NÁRODNÉHO ŠPORTOVÉHO CENTRA: Slovenský šport sa potrebuje aj prostredníctvom Národného športového centra a práce s komerčnými partnermi posunúť výrazne dopredu.
VYTVORILI SME SÚBOR 4 PILIÉROV, KTORÉ PONÚKAME KOMERČNÝM (marketingovým) UHLOM NOVEJ DOBY
Podpora vrcholových športovcov
Stručný popis: starostlivosť o športovcov, s cieľom zvýšiť ich športovú výkonnosť a dosiahnuť hodnotné športové výkony na najvyšších domácich a zahraničných športových podujatiach, poskytovanie metodickej podpory a konzultácií a iných služieb pre vrcholových športovcov
Vzdelávacie aktivity v oblasti športu
Stručný popis: organizácia konferencií, seminárov a školení, príprava live streamov, podcastov, sprístupňovanie publikácií a poskytovanie konzultácií v oblasti športu
Diagnostika a fyzioterapia pre športovcov
Stručný popis: analýza telesného zloženia, rôzne diagnostiky pohybových schopností, zisťovanie potenciálu športovca a rôzne druhy fyzioterapie a rehabilitácie pre vrcholových športovcov, ale aj kluby a rekreačných športovcov
Viac o jednotlivých piliéroch sa dozviete na osobnom stretnutí.